A scenario editor is requested quite often. But I think it's too early do do it now. The savegme format is changed every few weeks, so all screnarios that one makes become unsuseable after a few weeks. Simutrans is still hevaily changing and evolving. シナリオエディタが非常にしばしば求められます。 けれども私はドが今それをすることは あまりにも早いと思います。 savegme フォーマットは数週ごとに変えられます、 それで1人が作るすべての screnarios は数週間の後に unsuseable になります。 Simutrans はまだ hevaily に変化して、そして進展しています。
A scenario editor will be done when Simutrans is mostly finished Simutrans がたいてい出来上がっているとき、シナリオエディタがされるでしょう
You can also place factories with some tricks: あなたは若干のトリックで同じく工場を置くことができます: Place factories. Delete unwanted. Repeat. 位置工場。 望まれなくてデリートしてください。 繰り返してください。
By renaming consumer to something else than pak, you can also fine control what factory is build next. pak より消費者を他に何かにリネームすることによって、あなたは同じく細かく何の工場が 次に体格であるかをコントロールすることができます。
No fine control but again, the above hold still. 素晴らしい制御装置はなしです、しかし再び、上記の(人たち・もの)はじっとしています。
This is not possible, since there is no save game specification. Each object loads and store itself, with many changes in between. これは、セーブゲーム仕様がないので、可能ではありません。 それぞれの対象がロードします、そして中間に、多くの変更で、それ自身をストアしてください。
And if somebody wants to implement an editor modus more elaborate than the current one, I will support it. But I like the "natural" challenge, thus I am not interested enough to program it myself. そしてもし誰かが現在の(の・もの・人)よりいっそう入念なエディタ modus を実行することを望むなら、 私はそれをサポートするでしょう。 けれども私は「自然の」挑戦が好きです、 それで私は私自身それをプログラムするのに十分興味を持っていません。